מרכז כושר גופני ובריאות

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז משתמשת בתנועות עדינות על מנת לשפר את התנועה ואת תפקודי הגוף ומטרתה ללמוד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו. דרך שיטה זו ניתן להגדיל את קלות וטווח התנועה, לשפר את הגמישות והקואורדינציה, ולגלות מחדש את היכולת המולדת לתנועה יעילה וחיננית. שיפורים אלו לעיתים קרובות גורמים לתפקודים משופרים בתחומים אחרים בחיים. שיטת פלדנקרייז מיועדת לכל הגילאים - מהגיל הרך ועד לגיל הזהב.

בניית העצם ומתיחות

שיעור מיוחד לסובלים מאוסטאופורוזיס (בריחת סידן). התעמלות המורכבת בדחיסות והעמסה מתונה ומבוקרת, הגמשה והארכת שרירים, רוטציות לחיזוק ובניית עצם ולעצירת תהליך האוסטאופניה. 

עיצוב וחיטוב

פעילות אירובית, סבולת לב ריאות, הצרת היקפים, עיצוב הגוף, חיזוק שרירי הבטן, ירכיים, תרגילי גמישות ומתיחה. שיעור בו נעצב ונחטב את גופנו בעזרת תרגילים מגוונים מעולם הכח ונחזק את שרירי הליבה והיציבה תוך שימוש במשקל גוף ובתוספת התנגדויות.

TRX

האימון הפונקציונאלי הפשוט והיעיל שכבש את עולם הכושר. שיעור המשלב עבודה על שרירים גדולים וקטנים, שרירי ליבה ומייצבים, תורם לחיטוב ומיצוק הגוף. האימון מבוצע באמצעות רצועות מתכווננות המותאמות לתרגילים השונים, המבוצעים כנגד משקל הגוף ומפעילים שרירים תנועתיים ומייצבים רבים בעת ביצוע התרגילים.

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא סוג של פעילות גופנית, המאופיינת במינימום מכשור ובזמן ביצוע קצר. מטרתו לדמות ולשפר את הפעילויות, שאנו עסוקים בהן ביומיום, שיפור יציבות וכושר.

HIIT

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה המשלב חיזוק שרירים ושריפת קלוריות בזמן קצר מאוד ביחס לאימון רגיל.

פילאטיס

אחת משיטות אימון הגוף הפופולריות והמצליחות בעולם. באימון יש מגוון של תרגילי מזרון בשילוב אביזרים המחזקים את שרירי הבטן והגב העמוקים, תרגילי גמישות ותנועתיות. אימון מתמיד מביא לשיפור היציבה, מניעת פציעות וכאבי גב, הגברת החיוניות, שיפור בכוח השרירים, הגמשה של שרירים ומפרקים, ולבניית דפוסי תנועה נכונים ובריאים. 

פילאטיס CORE

שיטה שמחזקת, מאריכה ומגמישה את הגוף כולו תוך התמקדות במרכז - בשרירים המייצבים העמוקים.

פילאטיס POWER

אימון פילאטיס המשלב עבודה על שרירי ליבה ושיווי משקל תוך דגש על דיוק ותנועה נכונה, לשיפור התפקוד היומי וחיזוק גוף ונפש.

ספינינג

אימון רכיבה אירובי, המתבצע על גבי אופניים נייחים, כשמטרת הפעילות הינה בריאותית וחברתית. המתאמנים יבצעו פעילות דינאמית מאומצת ומהנה שתגרום לשריפת קלוריות מוגברת. השיעור מתבצע באווירה מיוחדת, מוזיקה קצבית וסוחפת ובתחושה כללית שתשתנה כבר עם כניסת המתאמנים לאולם האימונים.

חיזוק ועיצוב דינמי

אימון שמטרתו שילוב שריפת קלוריות וחיטוב הגוף, בעזרת אביזרים. שיעור המשלב חיזוק שרירים, חיטוב, גמישות (ללא קפיצות)! מתאים לכולם: מתחילים ומתקדמים.

התעמלות מתונה

פעילות גופנית מבוקרת עבור האוכלוסייה המבוגרת שבעזרתה ניתן לשמור על כושר תוך הפחתת הסיכונים מפציעות. דגש מיוחד על איזון, שיווי משקל ונשימה. ההתעמלות מיועדת ומסייעת לאנשים עם בעיות גב ובעיות ברכיים, משפרת את מצב בריאות הגוף, תפקוד יומיומי, בעיות אורטופדיות, ותורמת להרגשה כללית טובה.

גמישות ותנועתיות

בשיעורים אלו מתקיימת עבודה על גמישות ותנועתיות מפרקים, חיזוק שרירים ועצמות, קואורדינציה וזיכרון תנועתי.

חיטוב וחיזוק

חוג המשלב תרגילי חיזוק ותרגילי מתיחת הגוף. עבודה באופן אינטנסיבי על שיפור טונוס השריר, גמישות וכוח. התרגילים מתבצעים תוך שימוש באביזרים כמו :גומיות, משקולות, כדור ים ועוד. האימון מתקיים בשילוב מוסיקה קיצבית ודינאמית.

יוגה

יוגה היא שיטת תנועה עתיקה שמקורה בהודו. היא מעצימה ומשפרת את יכולות הגוף שלנו, אך גם דואגת להסדרת הנשימה ופועלת להרגעת הנפש. היוגה גם מסייעת לחיטוב ולגמישות, ליציבה טובה, לרוגע ולאיזון כללי, בדגש  על הקניית משמעת, התמדה ושליטה עצמית. בשגרת חיים עמוסה ומלאת מתח, היוגה היא מרפא לגוף ולנפש.

זומבה

שיעור המשלב מקצבים וצעדי ריקוד מהירים ואיטיים. זהו כושר גופני המבוסס על ריקוד, שקל לעקוב אחר הכוריאוגרפיה, והתנועות חוזרות על עצמן בכל שיר, כך שכל אחד יכול לקלוט במהירות. הזומבה מקפיץ את הדופק ושורף קלוריות. שיעור מומלץ בחום למי שאימון סטנדרטי משעמם אותו...

אירובוקס

אימון העובד על כל מרכיבי הכושר הגופני החל מכח, שיפור טווחי תנועה, שיפור מכות אירובית ואנאירובית, גמישות וקוארדינציה. אימון בו נשרוף הרבה קלוריות!

עיצוב דינמי

שיעור המחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית. האימון משלב פעילות של קבוצות שרירים גדולים ותנועתיים בגוף, כמו גם קבוצות שרירים מייצבים ועמוקים.

כושר לנשים

כושר לנשים, פעילות משולבת של כוח ופעילות אירובית וכן תרגילי בטן ומתיחות. השיעור מתבצע בחדר הכושר.

כושר גופני במים

שיעור המתבצע בבריכה במים רדודים ולכן מתאים לכל אחד ואחת, גם למי שאינו יודע לשחות. הפעילות במים משפרת מערכת לב ריאה, בניית עצם, שיפור היציבה, משפרת את שווי המשקל ומחזקת את המערכת החיסונית. במים כאבי שרירים הם נדירים, ולכן לא נחוש עייפות בסיום השיעור. התעמלות במים בריאה, יעילה ומהנה.