מרכז כושר גופני ובריאות

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז משתמשת בתנועות עדינות על מנת לשפר את התנועה ואת תפקודי הגוף ומטרתה ללמוד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו. דרך שיטה זו ניתן להגדיל את קלות וטווח התנועה, לשפר את הגמישות והקואורדינציה, ולגלות מחדש את היכולת המולדת לתנועה יעילה וחיננית. שיפורים אלו לעיתים קרובות גורמים לתפקודים משופרים בתחומים אחרים בחיים. שיטת פלדנקרייז מיועדת לכל הגילאים - מהגיל הרך ועד לגיל הזהב.

בניית העצם ומתיחות

שיעור מיוחד לסובלים מאוסטאופורוזיס (בריחת סידן). התעמלות המורכבת בדחיסות והעמסה מתונה ומבוקרת, הגמשה והארכת שרירים, רוטציות לחיזוק ובניית עצם ולעצירת תהליך האוסטאופניה. 

עיצוב וחיטוב

פעילות אירובית, סבולת לב ריאות, הצרת היקפים, עיצוב הגוף, חיזוק שרירי הבטן, ירכיים, תרגילי גמישות ומתיחה. שיעור בו נעצב ונחטב את גופנו בעזרת תרגילים מגוונים מעולם הכח ונחזק את שרירי הליבה והיציבה תוך שימוש במשקל גוף ובתוספת התנגדויות.

TRX

האימון הפונקציונאלי הפשוט והיעיל שכבש את עולם הכושר. שיעור המשלב עבודה על שרירים גדולים וקטנים, שרירי ליבה ומייצבים, תורם לחיטוב ומיצוק הגוף. האימון מבוצע באמצעות רצועות מתכווננות המותאמות לתרגילים השונים, המבוצעים כנגד משקל הגוף ומפעילים שרירים תנועתיים ומייצבים רבים בעת ביצוע התרגילים.

אימון פונקציונלי

אימון פונקציונלי הוא סוג של פעילות גופנית, המאופיינת במינימום מכשור ובזמן ביצוע קצר. מטרתו לדמות ולשפר את הפעילויות, שאנו עסוקים בהן ביומיום, שיפור יציבות וכושר.

HIIT

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה המשלב חיזוק שרירים ושריפת קלוריות בזמן קצר מאוד ביחס לאימון רגיל.

פילאטיס

אחת משיטות אימון הגוף הפופולריות והמצליחות בעולם. באימון יש מגוון של תרגילי מזרון בשילוב אביזרים המחזקים את שרירי הבטן והגב העמוקים, תרגילי גמישות ותנועתיות. אימון מתמיד מביא לשיפור היציבה, מניעת פציעות וכאבי גב, הגברת החיוניות, שיפור בכוח השרירים, הגמשה של שרירים ומפרקים, ולבניית דפוסי תנועה נכונים ובריאים. 

פילאטיס CORE

שיטה שמחזקת, מאריכה ומגמישה את הגוף כולו תוך התמקדות במרכז - בשרירים המייצבים העמוקים.

פילאטיס POWER

אימון פילאטיס המשלב עבודה על שרירי ליבה ושיווי משקל תוך דגש על דיוק ותנועה נכונה, לשיפור התפקוד היומי וחיזוק גוף ונפש.

ריצה

הורים וילדים יחד, הצטרפו לקבוצת הריצה שלנו. אין צורך בניסיון קודם.

לחימה ישראלית

באימוני הקרב מגע, נלמדים מעל ל-300 תרגילי התקפה והגנה עצמית שונים כנגד כל סיטואציה אפשרית, ממכות ידיים ורגליים ועד לחניקות חביקות, תקיפות סכין, מקל ואיומי אקדח, כך שהתלמיד זוכה ללמוד את שיטת ההגנה עצמית העדכנית ביותר והטובה ביותר הקיימת כיום. קרב מגע לחימה ישראלית משפרת את הביטחון העצמי, הריכוז והשליטה העצמית.

ספינינג

אימון רכיבה אירובי, המתבצע על גבי אופניים נייחים, כשמטרת הפעילות הינה בריאותית וחברתית. המתאמנים יבצעו פעילות דינאמית מאומצת ומהנה שתגרום לשריפת קלוריות מוגברת. השיעור מתבצע באווירה מיוחדת, מוזיקה קצבית וסוחפת ובתחושה כללית שתשתנה כבר עם כניסת המתאמנים לאולם האימונים.

חיזוק ועיצוב דינמי

אימון שמטרתו שילוב שריפת קלוריות וחיטוב הגוף, בעזרת אביזרים. שיעור המשלב חיזוק שרירים, חיטוב, גמישות (ללא קפיצות)! מתאים לכולם: מתחילים ומתקדמים.

התעמלות מתונה

פעילות גופנית מבוקרת עבור האוכלוסייה המבוגרת שבעזרתה ניתן לשמור על כושר תוך הפחתת הסיכונים מפציעות. דגש מיוחד על איזון, שיווי משקל ונשימה. ההתעמלות מיועדת ומסייעת לאנשים עם בעיות גב ובעיות ברכיים, משפרת את מצב בריאות הגוף, תפקוד יומיומי, בעיות אורטופדיות, ותורמת להרגשה כללית טובה.

גמישות ותנועתיות

בשיעורים אלו מתקיימת עבודה על גמישות ותנועתיות מפרקים, חיזוק שרירים ועצמות, קואורדינציה וזיכרון תנועתי.

חיטוב וחיזוק

חוג המשלב תרגילי חיזוק ותרגילי מתיחת הגוף. עבודה באופן אינטנסיבי על שיפור טונוס השריר, גמישות וכוח. התרגילים מתבצעים תוך שימוש באביזרים כמו :גומיות, משקולות, כדור ים ועוד. האימון מתקיים בשילוב מוסיקה קיצבית ודינאמית.

מתיחות

שיעור שמטרתו הארכת שרירי הגוף לתיפקוד יום יומי טוב יותר, לשיפור היציבה ולמניעת פציעות.

טאי צ'י צ'יקונג

אומנויות הטאי צ'י והצ'י קונג הן מדיטציה בתנועה המשלבות יציבה, תנועה, נשימה וריכוז, ומביאות לחיבור בין הגוף לנפש ואיזון לכדי אורח חיים בריא.

טאי צ'י צ'יקונג בריאותי

הטאי צ'י הינו שילוב של כושר גופני ואומנויות לחימה. הידיים של הטאי צ'י הינן הילת הנופים, קסם הקליגרפיה, קצב המוזיקה ואוצר המילים של הריקוד. הטאי צ'י הבריאותי עוזר בשחרור מתחים ומלמד כיצד להפעיל את הגוף בצורה קלה ונכונה יותר. בנוסף, עובד על מניעה והתגברות על מחלות כגון לחץ דם גבוה, בריחת סידן, בעיות מפרקים ושיווי משקל ומחזק את המערכת החיסונית.

יוגה

יוגה היא שיטת תנועה עתיקה שמקורה בהודו. היא מעצימה ומשפרת את יכולות הגוף שלנו, אך גם דואגת להסדרת הנשימה ופועלת להרגעת הנפש. היוגה גם מסייעת לחיטוב ולגמישות, ליציבה טובה, לרוגע ולאיזון כללי, בדגש  על הקניית משמעת, התמדה ושליטה עצמית. בשגרת חיים עמוסה ומלאת מתח, היוגה היא מרפא לגוף ולנפש.

אירובידאנס

לאוהבות הריקוד - אימון אירובי, דינמי, אנרגטי וסוחף, המשלב צעדי ריקוד וסגנונות ריקוד שונים. השיעור פשוט ומתאים לכולן גם ללא ניסיון קודם. 

זומבה

שיעור המשלב מקצבים וצעדי ריקוד מהירים ואיטיים. זהו כושר גופני המבוסס על ריקוד, שקל לעקוב אחר הכוריאוגרפיה, והתנועות חוזרות על עצמן בכל שיר, כך שכל אחד יכול לקלוט במהירות. הזומבה מקפיץ את הדופק ושורף קלוריות. שיעור מומלץ בחום למי שאימון סטנדרטי משעמם אותו...

אירובוקס

אימון העובד על כל מרכיבי הכושר הגופני החל מכח, שיפור טווחי תנועה, שיפור מכות אירובית ואנאירובית, גמישות וקוארדינציה. אימון בו נשרוף הרבה קלוריות!

ג'אז נשים

בואו לרקוד, ליהנות, להתחזק ולהתגמש בריקודי ג'אז נשים! עובד על טכניקה, קואורדינציה, גמישות וכוח. הכוריאוגרפיה נוגעת בסגנונות הג'אז השונים - הלירי, המודרני, מחזות זמר ועוד.

מחול אתני

שיעור ריקודים מהנה במיוחד לכל מי שרוצה להזיז את הגוף ולמלא את הנשמה. בשיעור ישולבו ריקודים שונים בשילוב מחול מזרחי.

BOOT CAMP

אימון עיצוב וחיטוב המחזק את כל הגוף. משלב עבודה עם משקלים נמוכים, גומיות, מדרגה. 

CROSS FUN

אימון פונקציונאלי המשלב עבודה של כוח עם משקלים, אירובי וקואורדינציה. אימון כושר שמתבסס על ביצוע תנועות פונקציונליות בעצימות גבוהה.

דרמס אלייב

אימון קצבי של תנועות ותיפוף על כדורי פיטבול המסייע בשחרורו, חיזוקו וחיטובו של הגוף. אימון חווייתי ויצירתי תוך כדי תנועה לצלילי מוסיקה קצבית ומשתנה. מבוסס על איחוד של שלוש תרפיות - מוסיקה, צליל ותנועה. 

עיצוב דינמי

שיעור המחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית. האימון משלב פעילות של קבוצות שרירים גדולים ותנועתיים בגוף, כמו גם קבוצות שרירים מייצבים ועמוקים.

כושר לנשים

כושר לנשים, פעילות משולבת של כוח ופעילות אירובית וכן תרגילי בטן ומתיחות. השיעור מתבצע בחדר הכושר.

טניס שולחן

טניס שולחן הוא ספורט מהנה ומאתגר, המפתח יכולות פיזיות ומנטליות רבות. כבר תוך כמה חודשים המתאמנים יבחינו בשיפור בכושר הגופני, ביכולות קואורדינטיביות, ביכולות ריכוז וביכולות קבלת החלטות תוך מצבי לחץ. שיפור יכולות אלה ייטיב עם ילדכם במסגרות החיים השונות כגון לימודים בבית הספר והאימונים הצוותים יפתחו את כישוריהם החברתיים של ילדכם. 

טניס חופים

טניס חופים הוא ספורט מוכר בארץ, הגיע אלינו מאיטליה לפני כ10 שנים. משחקים אותו בחופים, באמצעות רקטות מיוחדות וכדור רך soft tennis  המשחק הוא הכלאה של 3 ענפים: כדורעף, מטקות, ובדמינטון. משחק מלא באדרנלין ויוצר חברויות אמיתיות, זהו משחק שיש בו הרבה לימוד על משמעת וקשר חברתי וחינוך נהדר לילדים, בנוסף מחטב את הגוף העליון והתחתון בונה שרירים יציבים ברגליים ומחזק גב תחתון

כושר גופני במים

שיעור המתבצע בבריכה במים רדודים ולכן מתאים לכל אחד ואחת, גם למי שאינו יודע לשחות. הפעילות במים משפרת מערכת לב ריאה, בניית עצם, שיפור היציבה, משפרת את שווי המשקל ומחזקת את המערכת החיסונית. במים כאבי שרירים הם נדירים, ולכן לא נחוש עייפות בסיום השיעור. התעמלות במים בריאה, יעילה ומהנה.