סוזי שרוני / שירלי וינוגרד / ענת גיסין / יוליה שקולניק

עיצוב וחיטוב

פעילות אירובית, סיבולת לב ריאות, הצרת היקפים, עיצוב הגוף, חיזוק שרירי הבטן, ירכיים, תרגילי גמישות ומתיחה. שיעור בו נעצב ונחטב את גופנו בעזרת תרגילים מגוונים מעולם הכח ונחזק את שרירי הליבה והיציבה תוך שימוש במשקל גוף ובתוספת התנגדויות.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

אירין בורג

התעמלות לגיל השלישי

פעילות גופנית מבוקרת עבור האוכלוסייה המבוגרת שבעזרתה ניתן לשמור על כושר תוך הפחתת הסיכונים מפציעות.
דגש מיוחד על איזון, שיווי משקל ונשימה. ההתעמלות מיועדת ומסייעת לאנשים עם בעיות גב ובעיות ברכיים, משפרת את מצב בריאות הגוף, תפקוד יומיומי, בעיות אורטופדיות, ותורמת להרגשה כללית טובה.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



דנה ויקנודל

זומבה

שיעור המשלב מקצבים וצעדי ריקוד מהירים ואיטיים. זהו כושר גופני המבוסס על ריקוד, שקל לעקוב אחר הכוריאוגרפיה, והתנועות חוזרות על עצמן בכל שיר, כך שכל אחד יכול לקלוט במהירות. הזומבה מקפיץ את הדופק ושורף קלוריות. שיעור מומלץ בחום למי שאימון סטנדרטי משעמם אותו... 

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

שירלי וינוגרד

קיק-בוקס

אימון פיזי ללא שקים, המשלב אלמנטים מעולם האגרוף, הקרטה ושאר אמנויות הלחימה. שיעור אנרגטי במיוחד לפיתוח סבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים,  קואורדינציה ושריפת שומנים. 

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



שושי לסטר / שירלי וינוגרד / שרה בלהסן / יוליה שקולניק

פילאטיס

אחת משיטות אימון הגוף הפופולריות והמצליחות בעולם. באימון יש מגוון של תרגילי מזרון ומכשירים המחזקים את שרירי הבטן והגב העמוקים, תרגילי גמישות ותנועתיות. אימון מתמיד בפילאטיס מביא לשיפור היציבה, מניעת פציעות וכאבי גב, הגברת החיוניות, שיפור בכוח השרירים, הגמשה של שרירים ומפרקים, ולבניית דפוסי תנועה נכונים ובריאים. פילאטיס היא שיטה בריאה לאימון גופני, הבונה מרכז גוף חזק ומאוזן. 

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

אלעד מרגלית

רצועות TRX

האימון הפונקציונאלי הפשוט והיעיל שכבש את עולם הכושר. שיעור המשלב עבודה על שרירים גדולים וקטנים, שרירי ליבה ומייצבים, תורם לחיטוב ומיצוק הגוף. האימון מבוצע באמצעות רצועות מתכווננות המותאמות לתרגילים השונים, המבוצעים כנגד משקל הגוף ומפעילים שרירים תנועתיים ומייצבים רבים בעת ביצוע התרגילים.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



אלון קליין / דפנה קליין

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז משתמשת בתנועות עדינות על מנת לשפר את התנועה ואת תפקודי הגוף ומטרתה ללמוד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו. דרך שיטה זו ניתן להגדיל את קלות וטווח התנועה, לשפר את הגמישות והקואורדינציה, ולגלות מחדש את היכולת המולדת לתנועה יעילה וחיננית. שיפורים אלו לעיתים קרובות גורמים לתפקודים משופרים בתחומים אחרים בחיים. שיטת פלדנקרייז מיועדת לכל הגילאים - מהגיל הרך ועד לגיל הזהב.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

נעם סלע

ריקודים סלוניים / סלסה

החוג בוטל בשל מיעוט משתתפים

שיעור קצבי, חושני ומשחרר המשלב ריקודים סלוניים ולטיניים - הדרך הטובה ליהנות ממפגש חברתי, ספורטיבי ואמנותי. הריקודים מעצבים יציבה נכונה ובריאה, מפתחים יצירתיות תורמים רבות לקואורדינציה ולתקשורת חברתית.
הטנגו, הוואלס, הרומבה והסלסה... ריקודי הנשף הסלוניים והלטיניים הקסומים של כל הזמנים.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



מישל סינגר

יוגה

יוגה היא שיטת תנועה עתיקה שמקורה בהודו. היא מעצימה ומשפרת את יכולות הגוף שלנו, אך גם דואגת להסדרת הנשימה ופועלת להרגעת הנפש. היוגה גם מסייעת לחיטוב ולגמישות, ליציבה טובה, לרוגע ולאיזון כללי. בשגרת חיים עמוסה ומלאת מתח, היוגה היא מרפא לגוף ולנפש.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

ערן לשם

כושר גופני במים

שיעור המתבצע בבריכה במים רדודים ולכן מתאים לכל אחד ואחת, גם למי שאינו יודע לשחות. הפעילות במים משפרת מערכת לב ריאה, בניית עצם, שיפור היציבה ,משפרת את שווי המשקל ומחזקת את המערכת החיסונית. במים כאבי שרירים הם נדירים, ולכן לא נחוש עייפות בסיום השיעור. התעמלות במים בריאה, יעילה ומהנה.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



שיר ברבי

קרוס-פאן Cross-Fun

שיעורי קרוספיט- אימון כושר אשר מתבסס על ביצוע תנועות פונקציונליות בעצימות גבוהות. במסגרת אימון קרוספיט נעשה בעיקר שימוש במשקולות פלטות, משקולות קטלבל, צמיגי טרקטור, שקי חול, חבלים, כדורי כוח ומתקן לביצוע מתח ועליות כוח.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

דינה שפריר

טאי-צ'י וצ'י-קונג

אומנויות הטאי צ'י והצ'י קונג הן מדיטציה בתנועה המשלבות יציבה, תנועה, נשימה וריכוז, ומביאות לחיבור בין הגוף לנפש ואיזון לכדי אורח חיים בריא

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



פרננדו מרי

לחימה ישראלית

באימוני הקרב מגע, נלמדים מעל ל-300 תרגילי התקפה והגנה עצמית שונים כנגד כל סיטואציה אפשרית, ממכות ידיים ורגליים ועד לחניקות חביקות, תקיפות סכין, מקל ואיומי אקדח, כך שהתלמיד זוכה ללמוד את שיטת ההגנה עצמית העדכנית ביותר והטובה ביותר הקיימת כיום. קרב מגע לחימה ישראלית משפרת את הביטחון העצמי, הריכוז והשליטה העצמית.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

יאנוש בודינצקי

ספינינג

אימון רכיבה אירובי, המתבצע על גבי אופניים נייחים, כשמטרת הפעילות הינה בריאותית וחברתית. המתאמנים יבצעו פעילות דינאמית מאומצת ומהנה שתגרום לשריפת קלוריות מוגברת. השיעור מתבצע באווירה מיוחדת, מוזיקה קצבית וסוחפת ובתחושה כללית שתשתנה כבר עם כניסת המתאמנים לאולם האימונים.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



סוזי שרוני

בניית העצם וסטרצ'ינג

שיעור מיוחד לסובלים מאוסטאופורוזיס (בריחת סידן). באמצעות מתיחות ייחודיות ועדינות נחזק את הגוף והשרירים התומכים בעצמות.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג

גדי אורן

כושר לנשים

כושר לנשים זו פעילות משולבת של כוח עם אירובי כושר בטן ומתיחות 

החוג מתקיים בחדר הכושר

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



עמית ששון
אלעד מרגלית

הליכה למבוגרים

חוג הליכה משולב עם תרגילי כח שכוללים תרגילי משקל גוף. ההליכה מתבצעת בשכונה בסמיכות למועדון

למידע נוסף ושעות פעילות החוג



בהקפאה

DANCE & FUN (גם מחול מזרחי)

שיעור ריקודים מהנה במיוחד לכל מי שרוצה להזיז את הגוף ולמלא את הנשמה. בשיעור ישולבו ריקודים שונים בשילוב מחול מזרחי.

למידע נוסף ושעות פעילות החוג